Všeobecné nastavenia- možnosť nastaviť minimálny nákup čiže ak si nakupujeme cez internetový obchod reštaurácia alebo eshop, tak aký minimálny nákup musím spraviť, aby mi objednávka prešla a minimálna marža, ak sa jedná o internetový obchod a mám tam rôzne nastavené ceny zľavy a tieto záležitosti
Taktiež v rámci automatického otvárania objednávok, keď ich máme prepojený systém s telefónnou ústredňou, tak tu sa nastavuje, že čo sa ma automaticky otvárať, či sa má otvárať rýchla objednávka, servisná objednávka alebo štandardná objednávka.
Načítavať závislosti - je možnosť zobraziť vo výpise objednávok faktúr a podobne je možné pri zapnutí tohto zaškrtávatka zobrazovať automaticky všetky dokumenty, ktoré sú s týmto dokumentom súvisiace. To znamená, ak mám objednávku a v rámci tejto objednávky bola vygenerovaná faktúra, dodací list, skladový pohyb a podobne, tak tieto veci vieme zobrazovať už priamo pri výpise objednávok, hodnotiť zákazníkov, to je že či sa má vypočítavať rating toho zákazníka, to budeme používať napr pri donáškach, kedy za konkrétne obdobie vyhodnocujú objednávky, ktoré boli do systému týmto zákazníkom vytvorené a sa hodnotí úroveň, bežný zákazník, bronzový zákazník, strieborný zlatý zákazník. Operátorovi pri vytváraní objednávky svieti a má možnosť vďaka tomu dať tomu zákazníkovi nejaký benefit.
Všeobecné nastavenie odpisy robiť v nákladových cenách, keď sa robí odpis v rámci systému čiže v rámci čašníka alebo pokladne alebo obchodnej agendy nastavujeme objednávku ako odpisovú takže sa to nebude odpisovať v predajných cenách ale v nákladových nákupných cenách. V prípade receptúr sa táto nákupná cena vyráta na základe nákladov vypočítaných z receptúry.