Technická podpora
+421 948 347 724
Obchod
+421 911 865 197

Vytvoriť pokladníka(karta)

V rámci pokladníka vieme nastavovať názov pokladníka, popis, heslo – čo je vlastne PIN kód, ktorý zadá v pokladni alebo môžeme pokladníkovi priradiť konkrétnu kartu z kľúčov, ktoré máme vlastne už v užívateľoch o ktorých sme si už rozprávali a tým pádom on môže zadať heslo pokiaľ je to nastavené a pokiaľ heslo nie je nastavené tak to zadať nevie alebo môže priložiť kartu.
  • Naviazať k účtu znamená, že tento pokladník sa môže prihlasovať len na danom účte ak máme v rámci prevádzky 2 PC a na jednom PC beží pokladňa pod užívateľským menom pokladňa 1 a na druhom beží pod užívateľským menom pokladňa 2. Tak pokiaľ by som tu naviazal k účtu pokladňa 1 tak tento pokladník sa už neprihlási pod pokladňou 2 ale iba pod pokladňou 1. Pokiaľ to naviazané k účtu nie je tak sa môže prihlasovať všade.
  • Naviazať k užívateľovi znamená, že tento pokladník má aj reálny užívateľský účet v rámci systému. Toto má veľký vplyv aj na oprávnenia.
Nenašli ste čo ste hľadali?
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.

Podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujem Comein.sk s.r.o. ako dotknutá osoba súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu tohto vyhlásenia.

informačné
systémy
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.
mark