Technická podpora
+421 948 347 724
Obchod
+421 911 865 197

Prehľad

  • Odoslané maily - sú všetky emaily, ktoré sú zo systému odosielané, zhromažďujú sa v tejto databáze. Emaily čakajúce na odoslanie, niektoré sa odosielajú okamžite, niektoré sa zaradujú do fronty.
  • Prijaté emaily - sú emaily, ktoré sú posielané do systému, ďalej tu máme emailové šablóny, k emailovým šablónam sa dostaneme v rámci systémových nastavení.
  • Odoslané a prijaté SMS - sú to SMS odoslané zo systému, pokiaľ sa jedná o privátnu sms, to znamená, že je to sms odoslaná konkrétnemu užívateľovi, takže správu nie je vidieť. A naopak prijaté SMS sú SMS, ktoré prišli do systému.
  • Požiadavky na tlač - všetky šablóny, ktoré sa posielajú do tlače, či už sú to faktúry a podobne, všetky tieto veci vidíme v tomto prehľade.
  • Požiadavky na Api - systém disponuje svojim vlastným api, kde iné systémy vedia k nášmu systému pristupovať a vyčítavať,, posielať do systému údaje, čiže táto tabuľka slúži ako prehľad komunikácií, kde máme základné údaje na aký modul sa daný systém prihlasoval, z akej ip adresy, ako dlho to trvalo, či to prešlo, či to neprešlo, poprípade si vieme zobraziť údaje a detaily.
  • Udalosti - pravidelne nám spúšťa import alebo export alebo sa má vytvoriť dlhodobejší proces, napr. chceme pripraviť súbor na stiahnutie, ktorý bude obsahovať radovo desiatky megabajtov/gigabajtov. To nevie systém spraviť okamžite, to znamená keď si chceme stiahnuť napr. adresát, ktorý má 10 gb tak ho treba najprv dať do súboru zip. Generovanie zip súboru nejaký čas trvá, takéto požiadavky, ktoré nejaký čas trvajú si systém uloží medzi udalosti, v rámci tých udalostí nás potom informuje, že úloha je splnená.
  • Reporty - sú informácie, ktoré sa dejú v rámci systému, sú to napr. vytvorenie položky, úprava položky, notifikácia a podobne.
  • Žiadosti - je databáza žiadosti, tých ktoré sa zobrazujú v spodnej lište, to sú žiadosti, keď užívateľ nemal oprávnenie a delegoval iného užívateľa.
  • Príkazy - je to databáza udalosti, ktoré generuje aplikácia Capp, napríklad sú to príkazy od aplikácie, urobenie vkladu.
  • Archív - tu sa nám zobrazujú všetky zmeny v rámci systému, napr. ak vo faktúre zmeníme dátum dodania, tak sa nám tu zobrazí informácia, že to bolo zmenené. Vieme si pozrieť, čo bolo zmenené z a na čo to bolo zmenené, poprípade vieme danú zmenu vrátiť.
Nenašli ste čo ste hľadali?
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.

Podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujem Comein.sk s.r.o. ako dotknutá osoba súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu tohto vyhlásenia.

informačné
systémy
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.
mark