Riešenia na mieru

informačné systémy a webové lokality
webhostingové, gamehostingové, serverhousingové,
doménové a e-mailové služby

Pre koho je určený?

Akému zákazníkovi je určený náš IS?

 
  •  Klientovi, ktorý sa chce správne rozhodovať na základe reálnych podkladov a eliminovať rizikové faktory    ( predajnosť tovarov, spoľahlivosť zamestnancov, vytváranie akcií...)
Ak spoločnosťplánuje v budúcnosti napredovať a ponúkať svoje služby prostredníctvom internetu a nevyužíva iba statické stránky bez aktualizácii.
Klient, ktorý potrebueje mať prehľad o predajnosti svojich produktov o svojich zamestnancoch a potrebuje mať dostatok správnych informácii, aby sa vedel správne a rýchlo rozhodovať. Ak má dostatok inforácii, môže ľahšie eliminovať rizokové faktory.
 
  • Malému klientovi (napr. kadernícky salón potrebuje na začiatku vhodnú propagáciu)

Malá spoločnosť alebo živnostník potrebuje často dobrú propagáciu a nástroje na získanie si nových zákazníkov. Aj kadernický salón ma v podstate podobné požiadavky na prezentáciu firmy ako napríklad stavebná firma. Zamerať sa na malé spoločnosti prináša výhody hlavne v tom, že ak sme pri malej firmeod začiatku, tak ju vieme spravne technologický nasmerovať. Vytvárajú sa dobré vzájomné vzťahy medzi firmami. Ak spolupracujeme od začiatku a zabezpečujeme aj technické vybavenie, tak máme kompletný prehľad v prípade porúch a vieme promptne reagovať. Nemusíme opravovať veci po niekom inom, čo veľmi šetrí čas a prostriedky.
Využívaním naších služieb si môže klient vytvoriť technologický, dizajnový a marketingový náskok pred konkurenciou.

  • Veľkým spoločnostiam ( veľmi veľa informácii, neprehľadnosť, veľa zamestnancov, majiteľ sa musí spoliehať na svojich vedúcich oddelení)

Veľké spoločnosti už väčšinou majú poriešenú prezentáciu firmy. V týchto firmách sa ale pracuje s veľkým množstvom informácii. Firma má často viac zamestnancov, veľa ekonomickej agendy a musí riešiť nejaký efektívny spôsob zadávania úloha riadenia vťahov. IS sprehľadňuje tok týchto informácii a dáva nástroj na ich kontrolu. Veľké spoločnosti sú už väčšinou vyprofilované a presne vedia, čo potrebujú. Tým, že majú komplikovanejšie požiadavky, tak ich napĺňaním sa zvyšuje kvalita našich modulov. Ak spoločnosť príde s niečim novým, naprogramovaním nového produktu sa nám zväčšuje portfólio služieb pre ďalších zákazníkov.
Pri väčších spoločnostiach sa automaticky vytvára team ľudí, ktorí sa venujú danej spoločnosti (programátor, grafik, dizajnér, servisná podpora, obchodný zástupca).Tým sa zabezpečuje efektívny servis po všetkých stránkach.

  •  Na odvetví podnikania nezáleží ( každý potrebuje reklamu, kontrolovať procesy a riadiť vzťahy v spoločnosti – web, CRM, každý niečo predáva/kupuje – obch. agenda....)

Kedže systém je univerzálny a šije sa na mieru každému zákaznikovi, tak nás neobmedzuje jeho odvetvie podnikania.

  • Nepodnikateľským subjektom – EU podporuje dotáciami tvorbu obecných webov

Často sa stáva, že štát alebo európska únia nejakým finančným spôsobom podporujú nepodnikateľské subjekty ako sú školy, samosprávy a pod. . Je potrebné sledovať aj túto oblast a v prípade potreby promptne zareagovať. Napríklad štát pred nejakým časom dotoval webstránky pre obce. V tejto sfére sa vyskytuje veľmi veľké portfólio klientov.

  • Fyzickým osobám – GPS modul (efektívny prostreidok pri nájdení ukradnutého mot. vozidla)

Niektoré naše produkty majú využitie aj pre bežných ľudí. Napríklad GPS je vhodný na sledovanie auta a tým padom ako prevencia proti odcudzeniu.

 

V akých oblastiach Vám vieme pomôcť?

 

Reklama a prezentácia - Webstránka

Téma reklamy a prezentácie spoločnosti zahŕňa témy ak onedostatok zákazníkov, príliš drahá reklama. Možnosť upravovať si samostatne webstránku bez pomoci tretej strany. Zastaralý alebo neatraktívny dizajn webstranky. Príliš výskú začiatočnú sumu za tvorbu webstranky a jej využívanie.
 

Ekonomická agenda – Obchodná agenda

Otázky, ktoré napríklad riešia, či používaný ekonomický softvér nie je zbytočný a drahý. Či doterajšie zabezpečenie ekonomických dát je dostatočné. Niekedy je možné aby si klient mohol robiť pomocou nášho modulu Obchodná agenda základnú ekonomiku sám. Rieši aj možnosť podpory nových technológii ake je napríklad prepojenie internet bankingu s informačným systémom Priamo prepája eshop s agendou, tj. objednavky vytvorene v eshope sa priamo generuju do obchodnej agendy .
 

Dohľad nad zamestnancami - CRM

Pre efektívnu prácu v rámci spoločnosti je potrebné mať dobré zvládnuty systém sledovania a zadávania úloh zamestnancom. Mať prehľad o výkonnosti a chybovosti svojich podriadených. Nemenej dôležitou časťou je presné identifikovanie vzniknutých problémov a dôsledné vyvodenia zodpovednosti.
 

Výhodnejší webhosting – Služby webhostingu

 
Kedže táto služba je potrebná pri každej webstránke alebo el. Obchode, tak nasa spolocnost v ramci kompletnych sluzieb ponuka aj tuto. Téma webhosting zahŕňa hlavne podmienký prenájmu miesta pre internetové produkty a prácu s poštou. Klient ma k dispozicii vlastne emailové adresy s domenou jeho firmy v neobmedzenom mnozstve ktore si vie on sam vytvarat.
 

Vyhodnocovanie dôležitých informácii - Štatistiky

Dôležitým aspoktom riadenia spoločnosti je správne a efektívne rozhodovanie sa. Vedieť, ktoré z produktov majú akú predajnosť, ktoré je potrebné vyradiť. Na ktorých klientov sa zamerať a aké akcie pre nich zaviesť aby z toho mala spoločnosť profit. To všetko je zaobalené do atraktivného kabáta v podobe rôznych grafov, tabuliek a vyhodnotení v module Statistiky. Kazdeho klienta mozno zaujimaju ine informacie a preto modul Statistiky sa dynamicky upravuje podla potrieb. Podrobné statistiky a prehlad o podnikani spolocnosti je velmi silnou zbranou a moze byt zasadnym faktorom pri prijimani zmien a rozhodnuti.
 

Elektronický obchod - ESHOP

 Ak sa zaoberá klent možnosťou rozšíriť svoju ponuku za hranice svojho regiónu alebo štátu. Ak je potrebné prevádzkovať webstránku aj v iných jazykových mutáciach. Aplikácia rúznych typov platieb za produkty a ich bezpečnosť pri transakciách, tak ESHOP je idealny riesenim. Nas eshop splna vsetky potrebne poziadavky z hladiska bezpecnosti transakcii, dynamickeho prepojenia s obchodnou agendou, grafickeho dizajnu a disponujem sirokym portfoliom nadstandardnych funkcii.
 

Servis počítačov, poradenstvo, zlepšenie výkonu – Servisné služby, VPS

 Cieľom našej spoločnosti je aj to, aby náš klient, keď potrebuje akúkoľvek pomoc v oblasti IT, nemusel volať iné firmy, ale aby sme mu vedeli poskytnúť v tomto smere kompletnú starostlivosť. Z toho dôvodu poskytujeme aj kompletné technické zabezpečenie v oblasti IT a prevádzkujeme jeho servis. Ako doplnkové služby spojené s funkcionalitou niektorých naších modulov vieme zabezpečiť aj kamerové systémy, virtuálne servre a telefonickú ústredňu.
 

 Emailový marketing – Hromadná korešpondencia

Ak klient potrebuje služby hromadnej korešpondecie, čiže systém zasielania emailov určitým skupinám užívateľov. Táto téma zahŕňa aj otázky ohľadom automatizácie odosielania a spätných reportov o tom čo sa dialo s emailom po jeho odoslani.
 
 

 IS v praxi

 Reštauračné zariadenie

 Popis procesu objednávky s donáškou:

Užívateľ si vyberie z ponuky sortimentu a odošle elektronickú objednávku.
V zápäti sa na obrazovke kuchárov zobrazí informácia o novej objednávke, ktorú je potrebné spracovať.
Operátorka, ktorá je poverená vybavovaním telefonických a elektronických objednávok, tieto objednávky spracováva a užívateľovi tak príde spätná väzba o spracovaní jeho objednávky.
V čase, keď je kuchár s objednávkou hotový, objednávku označí za spracovanú a šofér objednávku odnáša k zákazníkovi.

Popis procesu objednávky zákazníka pri stole:

Čašník prijme objednávky od zákazníkov , spracuje ich do elektronickej podoby prostredníctvom tabletu.
Informácia z tabletu je odoslaná do baru a do kuchyne.
Po spracovaní objednávky dostáva čašníčka spätnú väzbu prostredníctvom tabletu.
Čašníčka doručí objednávku zákazníkom.

Výhody:


eliminácia pohybov na pracovisku a tým aj predchádzanie možným kolíziam
okamžité spracovávanie objednávok a tým aj šetrenie výrobného času
odľahčenie operátora o zautomatizované úkony a predchádzanie vzniku chýb
zníženie počtu pracovných síl = zníženie prevádzkových nákladov
 

Obchodná spoločnosť

Popis procesu:

Zákazník si vyberá zo sortimentu, ktorého obsah vychádza zo sortimentov ďalších troch dodávateľov, ktorých časť sortimentu je rovnaká a časť rôzna.
To znamená, každý z dodávateľov má svoje vlastné ceny. Majiteľ IS Ccontroll má tiež vlastné ceny, ktoré sa odvíjajú od cien dodávateľov.
Zákazník vytvorí objednávku, ktorú operátor následne spracuje a zákazník je informovaný o stave. IS vygeneruje objednávku k dodávateľovi, ktorého vyberie na základe zvolených kritérií (dostupnosť tovarov, cena a pod.)
 

Výhody:

Väčšinu účtovnej agendy rieši IS za Vás. Vygeneruje objednávku od zákazníka a následne faktúru a skladovú výdajku.
Vygeneruje objednávku pre dodávateľa a následne skladovú príjemku , poprípade skladovú prevodku.