Z hľadiska grafického návrhu e-obchodu môže byť nevhodné, ak nastane prípad, že po kliknutí na kategóriu, ktorá obsahuje ďalšie podkategórie s položkami, sa zobrazia všetky položky podkategórii priamo v rodičovskej kategórii.
E-obchod okrem iného predáva dámske oblečenie, konkrétne sukne a nohavice. V e-obchode je vytvorená rodičovská kategória s názvom Oblečenie. V tejto rodičovskej kategórii boli pre lepší prehľad vytvorené ďalšie dve podkategórie s názvami Nohavice a Sukne, v ktorých sa už nachádzajú produkty.
Záleží od grafického návrhu stránky, akým spôsobom sú zobrazované kategórie a podkategórie. Na obrázku je to zobrazenie textové v menu. Niektoré grafické návrhy majú namiesto textového znázornenia kategórii zobrazenie pomocou obrázkov, prípadne kombináciu týchto dvoch zobrazení. Vo všetkých prípadoch je postup pre zmenu zobrazenia špeciálneho obsahu rovnaký.
Ak v menu kategórii klikneme na rodičovskú kategóriu Oblečenie, zobrazia sa všetky produkty z oboch podkategórii, čo nemusí byť stále vhodné.
Niekedy je potrebné aby sa zobrazili produkty až po vybratí konečnej podkategórie. Čiže, ak vyberiem kategóriu Oblečenie, nezobrazia sa mi žiadne produkty. Tie sa zobrazia, až keď vyberiem napríklad podkategóriu Nohavice. Zobrazia sa len produkty v podkategórii Nohavice.
Ak sa majú po kliknutí na rodičovskú kategóriu zobraziť len podkategórie, je potrebné dodatočné nastavenie špeciálneho obsahu v rodičovskej kategórii.