Systém umožňuje automatické odosielanie notifikačných emailov na adresu, ktorú zákazník vyplnil vo formulári pri zadávaní objednávky cez nákupný košík alebo, ktorú má uloženú vo vlastnom profile svojho konta.
Krok č. 1
Na úvodnej obrazovke vyberieme modul
Možnosti
.
Krok č. 2
Vyberieme podmodul
Systémové nastavenia
.
Krok č. 3
Vyberieme úpravu registrov pre
Obchodnú agendy
.
Krok č. 4
Vyberieme kategóriu
E-maily objednávky
.
Krok č. 5
Vyberieme si typ statusu objednávky, pri ktorom sa má email automaticky odoslať.
Krok č. 6
Môžeme si zvoliť text predmetu a text správy. Do textu je možné pridávať aj rôzne premenné, namiesto ktorých sa v doručenom emaily zobrazia špecifické veci pre daného príjemcu, ako napríklad jeho meno, číslo objednávky a pod. .
Zaškrtneme možnosť
Povoliť
a uložíme zmeny.
Ak zmeníme stav objednávky v module OBCHODNÁ AGENDA, email sa automaticky rozošle.
Email sa odošle zakaždým, ak objednávka prejde do daného stavu.