Technická podpora
+421 948 347 724
Obchod
+421 911 865 197

Odoslanie emailu pri zmene stavu objednávky

Systém umožňuje automatické odosielanie notifikačných emailov na adresu, ktorú zákazník vyplnil vo formulári pri zadávaní objednávky cez nákupný košík alebo, ktorú má uloženú vo vlastnom profile svojho konta.

Krok č. 1

Na úvodnej obrazovke vyberieme modul
Možnosti
.

Krok č. 2

Vyberieme podmodul
Systémové nastavenia
.

Krok č. 3

Vyberieme úpravu registrov pre
Obchodnú agendy
.

Krok č. 4

Vyberieme kategóriu
E-maily objednávky
.

Krok č. 5

Vyberieme si typ statusu objednávky, pri ktorom sa má email automaticky odoslať.

Krok č. 6

Môžeme si zvoliť text predmetu a text správy. Do textu je možné pridávať aj rôzne premenné, namiesto ktorých sa v doručenom emaily zobrazia špecifické veci pre daného príjemcu, ako napríklad jeho meno, číslo objednávky a pod. .
Zaškrtneme možnosť
Povoliť
a uložíme zmeny.
Ak zmeníme stav objednávky v module OBCHODNÁ AGENDA, email sa automaticky rozošle.
Email sa odošle zakaždým, ak objednávka prejde do daného stavu.
Nenašli ste čo ste hľadali?
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
%readName%

Podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujem Comein.sk s.r.o. ako dotknutá osoba súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu tohto vyhlásenia.

informačné
systémy
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.