Technická podpora
+421 948 347 724
Obchod
+421 911 865 197

Nastavenie filtra

Emailový klient roundcube umožňuje nastavenie filtrovania prichádzajúcich správ. Pomocou filtra môžeme napríklad nastaviť, že správy obsahujúce v predmete frázu SPAM automaticky odstráni, alebo premiestni do koša.
Ak používate emailového klienta ako napríklad Outlook express, tak je potrebné, aby ste filter nastavili priamo na servery. Čiže na adrese mail.vasadomena.sk.

Krok č. 1

Prejdeme na stránku mail.vasadomena.sk

Krok č. 2

Prihlásime sa do schránky.

Krok č. 3

Vyberieme možnosť Nastavenia.

Krok č. 4

Z menu vyberieme Filtre.

Krok č. 5

Dáme pridať Nový filter.

Krok č. 6

Nastavíme akcie a pravidlá pre filtrovanie spamu. Každý si môže nastaviť pravidla podľa vlastného uváženia. V príklade je použité základné nastavenie pre presun všetkých emailov, ktoré budú mať v texte predmetu výraz SPAM.
Emailový klient roundcube automaticky označuje v názve predmetu podozrivú poštu výrazom SPAM, preto ju môžeme hneď odfiltrovať a presunúť do koša.
Rôzne priečinky, ako napríklad Spamový kôš, je možné vytvárať v Nastaveniach.
Nenašli ste čo ste hľadali?
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
%readName%

Podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujem Comein.sk s.r.o. ako dotknutá osoba súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu tohto vyhlásenia.

informačné
systémy
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.