Riešenia na mieru

informačné systémy a webové lokality
webhostingové, gamehostingové, serverhousingové,
doménové a e-mailové služby

FAQ

Hľadať

Čo ak už mám vlastný existujúci internetový obchod?

Ak chce klient prejsť so svojim internetovým obchodom pod správu spoločnosti Comein.sk, s.r.o., je potrebné, aby bol tento internetový obchod vytvorený znovu na serveroch našej spoločnosti. Nevykonáva sa import indexových súborov, tieto súbory sa vytvárajú odznova. Informačný systém Ccontroll je moduláry a poskytuje veľké množstvo nadštandartných možností editácie a funkcionality, a preto je potrebné pre zachovanie komfortu a integrity, aby bežal e-obchod na naších serveroch. Zákazník dodá dáta z aktuálneho e-obchodu, ako je napríklad databáza produktov spolu s ich cenami, galériami a parametrami, prípadnú databázu kontaktov a užívateľov a grafické podklady.

Ako často prebieha záloha systému a môžem si ju vykonávať aj sám?

Zálohu vytvára informačný systém automaticky na základe dopredu naprogramovaného algorytmu a kritérii. Medzi tieto kritéria patrí napríklad čas od poslednej zálohy, vyťaženie servera, aktualizácie systému a pod. . Klient si nemôže vytvárať zálohu sám a záloha sa nenastavuje na konkrétnu dobu. Potrebu zálohy vyhodnocuje systém a v niektorých výnimočných prípadoch aj administrátor. Všetky zmeny sa v systéme uchovávajú, a preto je možné sa k ním kedykoľvek vrátiť.

Demo prístup do informačného systému.

Kedže rozsah funkcionality a modulov je do značnej mieri široký aj pri základných balíkoch, je potrebné osobitné zaškolenie zákazníka do základných funkcii systému. Demo sa preto štandardne využíva až po tomto zaškolení, keď si chce zákazník "na nečisto" vyskúšať vysvetlené funkcie. Návody, dokumentácie a často kladené otázky sú spracované v sekcii POMOCNÍK na stránkach http://www.comein.sk/pomocnik/pomocnik/.

Technické požiadavky na beh informačného systému CControll

Informačný systém je založený na architektúte KLIENT - SERVER. To znamená, že všetky dáta a beh systému prebieha na serveroch spoločnosti a klientovi sa už len prostredníctvom internetového pripojenia sprostredkúvavajú požadované výstupy. V praxi to znamená, že klientovi sa neinštalujú žiadne programy a nepotrebuje žiadne špeciálne hardvérove a softvérové vybavenie (s výnimkou špeciálneho hardvérového vybavenia, ako je napríklad registračná pokladňa, čítačka čiarových kódov). Stačí mu zariadenie pripojené k internetu (PC, notebook, tablet) a internetový prehliadač. Do informačného systému sa vie klient pripojiť z akéhokoľvek zariadenia pripojeného k internetu na akomkoľvek mieste. Informačný systém beží na všetkých bežných operačných systémoch a spolupracuje so všetkými bežnými internetovými prehliadačmi spĺňajúcimi štandardy konzorcia W3C.

Je možné meniť vzhľad a obsah verejnej časti (webstrány, eobchodu)?

Systém umožňuje vysokú mieru grafických a obsahových úprav priamo zákazníkom, či už na používateľskej úrovni alebo na úrovni editácie kódu systémových šablón. Zákazník môže pridávať vlastný obsah vo forme článkov, príspevkov, noviniek. Môže pridávať, odoberať a editovať položky v menu a pod. Ak je klient dostatočne technický zdatný v práci s HTML, Java, CSS a podobnými jazykmi upravujúcimi vzhľad a funkcionalitu stránky, je možne po dohode s administrátorom, sprístupniť aj rozširenú editáciu systému. Rozšírená editácia systému sa sprístupňuje aj partnerom, ktorí sú zmluvnými distribútormi našého systému.

Podporuje informačný systém CControll moju registračnú pokladnicu?

Informačný systém je testovaný na rôzne modely registračných pokladníc a priebežne pribúdajú nové. Zoznam všetkých podporovaných pokladníc je uvedený v dokumentácii informačného systému v časti OBCHODNÁ AGENDA.
Žiadna téma nebola nájdená